24 January 2011

Utan motlut



Söndag. Lidöfjärden. Inte ett motlut så långt ögat når.

5 comments:

Anonymous said...

...och ändå välter du...

/Ola

Kristofer said...

Lämna inte kvar cykeln på isen! Då kommer jag fastna i den med spiggimitationen till våren... Fiskar du nåt kring Idö / Lidö också eller är du bara ute och cyklar? :)

God fortsättning!

Henrik said...

Lämna cykeln? Du är ju inte klok, den har jag bredvid sängen! Men fisket runt Idö/ Lidö har jag mest som ett minne från den episka eran då lika många vägde fem kilo som dom som vägde två. Numera är jag ute och cyklar. Fullständigt :)

Kristofer said...

Jaja... Det var bättre förr... Om du vill ha sällskap ut på gamla vatten, eller för all del, hjälp med att sänka cykeln i Havssvalget till våren är det bara att höra av sig. Själv försöker jag kanalisera kastabstinensen ute i längdspåret...

Henrik said...

Du har nog rätt, Kristofer. Eftersom jag har fyra cyklar så vore det bra att bli av med åtminstone en. När åker vi?